Recursos i experiències digitals a l'Institut Antoni Pous i Argila

A 8:23 per David March Gubieras a    No comments
El Gloster es pot utilizar de dues maneres:

1) Com a eina del professor per a poder presentar més facilment els continguts i facilitar el procés d’ensenyament-aprenetatge.

•Presentació de coneixements previs de cara a afrontar un nou tema.

•Resum dels continguts apresos.

•Exemplificació de processos.

•Creació d'un periòdic o fullet.

•Producte final d'una webquest.


2)Com a eina dels alumnes per a realizar un procés d’aprenetatge significatiu ja que permet als alumnes construir el seu propi aprenetatge i a la vegada, els permet utilizar aquesta eina com a suport en exposicions orals i treballs escrits.

Permetria per tant, des de fer un muntatge per part del professor que inclogues els videos que ha trobat per internet i aprofités per fer una explicació amb sons, textos i hipervincles que es projectés mitjançant el canó a l’aula, fins a treballs d’investigació sobre el tema, per part dels alumnes que, posteriorment, podrien explicar als companys de l’aula.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada